Klacht?

Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort 'Aquensis' dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je hebt gekocht, dan ontvang ik binnen 7 dagen per e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@aquensis.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en worden opgelost.

Ik raad je aan om klachten eerst bij 'Aquensis' kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@aquensis.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2021 - 2024 Aquensis I Design in RVS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel