Veelgestelde vragen

Algemeen

'Aquensis' kan, door het combineren van producten en bestellingen, deze gunstig uit RVS laten laseren en hierdoor voordelig aanbieden in de webshop. Sommige producten zijn op voorraad en kunnen snel verzonden worden, doorgaans binnen 5 dagen. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan gaan letterlijk de machines zo snel mogelijk draaien. Doorgaans is verzending van een product buiten voorraad, die nog gemaakt moeten worden, binnen 14 dagen mogelijk. Mocht meer tijd nodig zijn, dan hoor je dat zo snel mogelijk.

Steel your home & Steel your work.nl
Onderdeel van Aquensis - Design in RVS, voor al uw interieur designs en uw bedrijs(logo) designs!

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product in de webshop kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en waar mogelijk de afmetingen van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op de 'winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces. Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (met iDEAL, met een creditcard, achteraf betalen met Klarna etc.). Na het doorlopen van alle stappen en het bevestigen van de bestelling is deze geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij het bestelling?
Natuurlijk! Je kunt contact opnemen via het contactformulier, een e-mail sturen naar info@aquensis.nl of telefonisch contact opnemen. Doorgaans worden berichten binnen 48 uur beantwoord. Ik help je graag.

Zijn de producten op voorraad in de webshop?
Nog niet alle producten. Doorgaans worden bestellingen op voorraad binnen 5 dagen verzonden. Bestellingen die niet op voorraad zijn, en nog gemaakt moeten worden door de machine, kunnen doorgaans binnen 14 dagen verzonden worden. Mocht meer tijd nodig zijn, dan hoor je dat zo snel mogelijk.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
Je kan bij het betalen de betaalwijze naar jouw voorkeur kiezen. Bij 'Aquensis' kun je veilig en makkelijk betalen met Klarna (via iDeal, creditcard of achteraf betalen etc.). Nadat de betaling is ontvangen wordt de order zo snel mogelijk verzonden, doorgaans binnen 5 dagen (als het product op voorraad is, anders doorgaans binnen 14 dagen).

Bestel je vanuit een bedrijf of onderneming en betaal je liever achteraf? Neem dan even contact op om te betalen via een factuur (overmaken op rekeningnummer IBAN NL67 KNAB 0409 2890 35, op naam van 'Aquensis', onder vermelding van het factuurnummer die je per e-mail ontvangt).

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd publiceert 'Aquensis' via de sociale media kanalen acties.

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in de webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. 'Aquensis' heeft geen fysieke winkel, het is een online conceptstore, dus helaas kun je de producten niet in een winkel bekijken. Wil je meer informatie of foto's van een bepaald product? Stuur dan even een bericht.

NIEUWS: sinds medio juni 2022 hangen diverse items in een 'pop-up-etalage' in het centrum van Olst (Jan Schamhartstraat 1A). Meer informatie? Stuur me even een bericht!

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
De kleuren komen overeen. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Ik probeer je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur, type materiaal en bewerking, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken. Helaas kunnen aan de foto's op de wesbsite geen rechten worden ontleend. 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Bij elk product is duidelijk vermeld of de verzendkosten inclusief of exclusief zijn. In geval van maatwerk worden hierover nader afspraken gemaakt.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
'Aquensis' heeft geen fysieke winkel, het is een online conceptstore, dus helaas kun je de producten niet in een winkel bekijken of afhalen. Is verzending naar jouw adres echt geen optie, neem dan even contact op.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
We verpakken alle bestellingen in karton of kartonnen enveloppen en hergebruiken karton zoveel mogelijk. Help je ons mee door het ontvangen karton daarna bij het oud papier te zetten of zelf te hergebruiken? Dank!

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling wordt een product op voorraad zo snel mogelijk, doorgaans binnen 5 dagen, verzonden. Is een product niet op voorraad, en nog gemaakt moet worden, dan kan het product doorgaans binnen 14 dagen worden verzonden. Mocht meer tijd nodig zijn, dan hoor je dat zo snel mogelijk. Zodra de bestelling verzonden is krijg je een bevestiging met Track & Trace code per e-mail. Mocht het door drukte wat langer kunnen duren, dan proberen we je hiervan op de hoogte te stellen. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost en 'Aquensis' is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat de bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met drukte. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via de pakketdienst van Parcel, zij zorgen voor een passend aflevermoment bij jou thuis. Zij zorgen voor de informatie- en notificatiemail, waarna je weet hoelaat de zending komt, het moment eventueel kan wijzigen of dat je het product alsnog op een ander adres of afhaalpunt wilt ophalen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij de bestelling. 

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is 'Aquensis' gericht op verzending binnen Nederland. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook hier kunt bestellen, stuur dan even een bericht en dan bekijken we de mogelijkheden. Hiervoor hanteren we de standaardtarieven.

Retourneren & klacht?

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport. Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur na ontvangst van het product), met duidelijke foto's van het kapotte artikel, via info@aquensis.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren. 

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Retourneer je de gehele bestelling, dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten teruggestort. Retourneer je een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor rekening en risico van de klant. Deze kosten bedragen circa € 6,95 tot €15 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Aquensis geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via info@aquensis.nl. Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van het retour teruggestort, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het herroepingsformulier kun je hier downloaden. Dit formulier is handig, maar niet verplicht.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Aquensis
T.a.v. retour
Ringmus 53
8121 JL Olst

Op de producten die op maat gemaakt worden, conform de door jouw aangegeven specificaties en die niet standaard in de webshop te koop worden aangeboden, is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort 'Aquensis' dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je hebt gekocht, dan ontvang ik binnen 7 dagen per e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt de klacht richten in een e-mail aan info@aquensis.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en worden opgelost.

Ik raad je aan om de klacht eerst bij 'Aquensis' kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@aquensis.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2021 - 2024 Aquensis I Design in RVS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel